Hverdag

Dette er livet

Dere, sommer’n er her på ordentlig!

Det er så varmt og herlig, og i år har jeg virkelig gått inn for å få litt brunfarge, og jeg ser resultater allerede. Jeg fant ut at det kanskje kunne være en idé å ikke dra til Miami helt bleikfis og uten noe grunnlag, så jeg kjøpte inn betakaroten og kjørte på med så mye sol på kroppen som mulig. Dessverre så tenker jeg ikke så langt bestandig, og fordi skuldrene mine fortsatt er litt ømme etter rødfargen som kom forrige helg, var det ikke heeelt innafor å sovne i sola sånn ca. midt på dagen i går når sola er sterkest. Jee.. Kvelden tilbragte jeg i mitt (og P1’s) kjære selskap, og det var deilig og rydde leilighet og vaske opp før jeg fant fram god mat og bare slang meg på sofaen. Lykke♥

I dag har jeg også vært ute store deler av dagen, selv om jeg har «fri» så var jeg ute av døra allerede klokka ni, og godt plassert på stranda innen halv ti. Foruten en pause midt på dagen og et par timer på kvelden så har jeg slikka sol som en gud i hele dag! Da passer det spesielt godt å avslutte dagen med en hel hau av kjekkaser inne i en deilig og kjølig kinosal. Isabel og jeg skal nemlig på Fast 6! Om vi gleder oss! Jeg håper ho kommer snart, så jeg kan trosse mitt sol-på-skuldrene forbud og tusle blid og fornøyd ut i sola igjen. Jeg, og brunfargen min.

Photo on 6-1-13 at 7.25 PM #2

God sommer a!

Legg igjen en kommentar

