Hverdag

Prosit

Jeg fant ut at det var på tide å innta det gamle jenterommet hjemme hos mamma og pappa mens Kasper tar seg en lur, og det var nok dagens beste idé hittil – her er det nemlig både gratis internett og middag!

I går kom sommer’n, og som den norske bleikfisen jeg er så blei jeg selvfølgelig skikkelig solbrent. Det er egentlig litt teit, for det er ganske varmt og godt i dag også, men jeg tørr ikke sette meg ut i sola i frykt for at skuldrene mine skal ta fyr. Og man vet jo aldri hvor lenge sommeren varer lenger heller, i fjor hadde vi jo bare en liten uke i mars.

Kasper har blitt kjempeforkjøla (og det er nok min skyld, fy og skam) og fordi jeg er superallergiker (det føles i alle fall sånn ut), så bruker vi dagene på å nyse i kor, snufse litt og gni snørr rundt i hele fjeset (Kasper altså..). Jeg går også konstant rundt og myser, og er 99% sikker på at trøtthet er en bivirkning av allergipillene jeg ikke er vant til å ta, fordi jeg ikke har trengt å ta dem på mange år (dumme graviditet). Det kan jo hende jeg er trøtt fordi Kasper er potte tett i nesa om natta og våkner alt for ofte og skriker og vil ha vann/kos/nesesspray/smokk, men man vet jo aldri. Jeg vet i alle fall at når morgendagen kommer og jeg har litt fritid, så skal jeg enten A) Ligge på sofaen og ikke gjøre noenting, eller B) Ligge på et teppe i hagen GODT innsmurt i solkrem og ikke gjøre noenting. Det kommer altså helt an på været!

Enn så lenge; Atsjo, prosit, and bless you!

Legg igjen en kommentar

