Uncategorized

Teit, da

Jeg har tidenes dårligste internett abonnement, og nok en gang har jeg brukt opp de 8GB’ene jeg har før måneden er omme. Det betyr at dette innlegget er forhåndsskrevet, og at dere må vente helt til 1. juni før det kommer noe nytt. Dessverre. Det betyr derimot ikke at jeg har noen planer om å la det gå en uke mellom hvert innlegg til vanlig, det er jo så mye morsommere å blogge på norsk! Jeg gleder meg til å fortelle om alle Kaspers rare påfunn, alle mine rare påfunn, og hvordan det blir å flytte til en helt ny by langt inni skauen hvor jeg ikke kjenner noen (annet enn besteforeldrene til en av mine bedre venninner).

Det blir en heidundranes bloggfest i tre år (det er jo lov å håpe?) og jeg kjenner at det var helt riktig å forhåndsstarte litt. Skuffelsen over å ikke ha kommet inn på førstevalget blir bare mindre og mindre, og så fort bosted er i boks er den nok helt i glemmeboka.

PS: Jeg har nok klart å danne meg et veldig dårlig bilde av Notodden (det er vel ikke så langt inn i skauen vel?), så hvis noen av dere der ute har vært der, bor der eller vet om noe å gjøre der (sammen med nisser og troll, for eksempel), så blir jeg veldig glad hvis dere kan slenge fra dere en bitteliten kommentar i kommentarfeltet ↓

Legg igjen en kommentar

