Hverdag

På en regnværsdag

Noen dager er jeg ekstra glad for at jeg har en sønn som allerede i en alder av ni måneder syns det er helt greit å leke litt for seg selv, uten at en innpåsliten mor trenger å blande seg. Med regnværet som har vært i det siste har det også vært fint å ha noen ordentlige aktiviteter og ta seg til, og i dag har vi vært på babysang og på avslutning med barnekoret. Det er rart å tenke på at jeg ikke skal være med når de starter opp igjen til høsten, og at det denne gangen blir tre års pause istedenfor ett. Jeg har tross alt vært med siden jeg stod til konfirmasjon, og det begynner å bli noen år siden! Flinkere og mer livlige barn skal du lete lenger etter, og jeg skal ærlig innrømme at jeg sleit litt med å holde tårene tilbake på konserten vi holdt i forrige uke. Med band og både lite og stort kor kunne jeg ikke annet enn å nyte hele greia (og samtidig prøve å huske både tekst og bevegelser – hjelp!). Det er et lite (ganske stort) høydepunkt i uka og bli møtt på øvelse av en skokk glade jenter som skriker «LINE» i kor og slåss om å få den første klemmen.

_MG_0858Heldigvis får jeg med meg denne artige karen til Notodden, så det blir nok litt liv og latter når vi kommer dit også!

Synger du i kor/synger dine barn i kor?
Ha en flott onsdagskveld videre!

 

Legg igjen en kommentar

